Kóródi, MártaSzűcs, Zoltán2023-06-072023-06-070023-05-09https://hdl.handle.net/2437/354790Záródolgozatomban a hajdúszoboszlói Hotel Barátság választékközlő eszközeit vizsgálom meg. Sokan lebecsülik ezeknek az eszközöknek a fontosságát, pedig segít kialakítani a betérő vendégeknek a vendéglátóról alkotott képét, hozzáadhat a vendégélményhez vagy befolyásolhatja a fogyasztói szokásokat. A megvizsgálom, hogy a hotel étel és ital kínálatatának közlési módjai megfelelnek-e a szakma és kor elvárásainak. Mennyire tudja rugalmasan kezelni a rendszer azt, hogy szinte napról napra változnak az alapanyagok árai és termékek tünnek el a gyártók kínálatából. Az itallap és étlap tartalma mennyire van összhangban a szakirodalmakban leírtakkal. A kínálat minden törvényi előírásnak megfelelően van-e összeállítva. A javaslatot teszek a vizsgálat során tapasztalt hiányosságok pótlására, hibák kijavítására. Felvázolom a lehetséges új eszközök bevezetésének előnyeit és hátrányait.23huvendéglátásválasztékközlésétlapitallapVálasztásközlés módszerei a Hotel BarátságbanMethods of presentation of the catering offer in Hotel BarátságDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing