Buglyó-Nyakas, Erzsébet TündeCsuka, Regina Mária2025-06-192025-06-192025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393496A Sinsay vásárlóinak fogyasztói magatartásának vizsgálata. A divatvilág folyamatos változásai új kihívások elé állítják a fogyasztókat és a vállalatokat egyaránt. A Sinsay a fiatal célcsoport egyik meghatározó szereplőjévé vált a fast fashion szegmensben. A Sinsay különlegessége abban rejlik, hogy sikeresen ötvözi a megfizethetőséget a stílusos megjelenéssel, amely vonzóvá teszi a márkát azok számára, akik szeretnének naprakészek maradni a divat világában. Emellett nem szeretnének nagyobb összegeket költeni ruházatra. Dolgozatom fő célkitűzése annak feltárása, hogy milyen tényezők befolyásolják a fogyasztók döntéseit, amikor a Sinsay termékeit választják.54hufogyasztói magatartássinsayA Sinsay vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálataAnalysis of the consumer behavior of Sinsay customersKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.