Szabó, GyulaPálvölgyi, Kinga2018-04-112018-04-112018-04-11http://hdl.handle.net/2437/249400Az oktatás területén a marketing egyre erősödő szerepét a csökkenő gyermeklétszám idézte elő. Az 1981 óta csökkenő magyar népesség tendenciái előbb az általános iskolákat, majd a középfokú intézményeket is elérte. Mivel a piac szűkül, a kínálat pedig egyre nő, így egyértelművé vált, hogy a fennmaradás csak szervezett marketingtevékenységgel elérhető. Jelenlegi munkahelyem, a Mátészalkai Szakképzési Centrum Bethlen Gábor Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma is ezekkel a problémákkal küzd. Dolgozatommal az intézmény marketing munkáját szeretném elősegíteni, megerősíteni a dolgozókat és a vezetést abban, hogy amit eddig csináltak, az eredményes, illetve rávilágítani a kevésbé célravezető cselekvésekre. Kérdőíves kutatásom alapvető célja, hogy feltárjam az iskolánkba beiratkozó gyerekek szüleinek tájékozódási szokásait, iskolaválasztást befolyásoló tényezőiket.74humarketingiskolamarketingMátészalkai Szakképzési Centrum Bethlen Gábor Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és KollégiumaIskolamarketing a Mátészalkai Szakképzési Centrum Bethlen Gábor Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és KollégiumábanDEENK Témalista::Neveléstudomány