Oláh, SzabolcsBoczkó, Barbara2014-04-142014-04-142014-04-132014-04-14http://hdl.handle.net/2437/188870Dolgozatom témája a pálinkakultúra, a pálinkafogyasztási szokások vizsgálata a 18-30 éves fiatalok körében. Célom, hogy megvizsgáljam ennek a korosztálynak a pálinkáról való megítélését, fogyasztói képét , mivel mára az egyik legkedveltebb itallá nőtte ki magát. Ehhez egy konkrét márkát, a Zsindelyest állítottam középpontba. A téma aktualitása abban rejlik, hogy a 2010-es pálinkafőzési szabály igencsak megváltoztatta a piaci helyzetet, valamint imázs romboló hatással is járt.44 oldalhupálinkaimázsmarketingmárkaPálinkakultúra - A Zsindelyes Pálinkafőzde imázsának vizsgálataA Zsindelyes Pálinkafőzde imázsának vizsgálataTársadalomtudományokTársadalomelmélet