Gál, TímeaFarkas, Magdolna Éva2014-10-272014-10-272014http://hdl.handle.net/2437/199099Szakdolgozatom a mindennapjaink részévé vált márkákat mutatja be. A márkákra hatással van globalizált világunk, az ország, ahonnan származik az adott márka. A vállalat, mely építi a márkát és a fogyasztó, aki megvásárolja és használja azt. A márkák nemcsak a jelenben léteznek, léteztek a múltban is és a jövőben is létezni fognak. Végeztem egy kutatást a márkákkal kapcsolatban, mely segítségével a fogyasztókat kérdeztem meg arról, hogy az ő életükre, mekkora befolyással bírnak a márkák, mennyire tartoznak életükhöz.61humárkaglobális márkamárkaépítésInterbrandA márkák szerepe és jelentősége globalizált világunkbanThe role and importance of the brands in our globalized worldDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing