Gál, TímeaGurzó, Andrea2025-01-142025-01-142024-10-24https://hdl.handle.net/2437/385079A Bodri Pincészet Cégcsoport marketingstratégiáját az elmúlt egy év során végzett megfigyelések, elemzések, mérések és a mélyinterjúkon elhangzottak alapján készítettem el. A Pincészetnek is egy marketingorientált szervezetté kell válnia, ami segíthet a jövőben a fogyasztói igények megértésében, a termékportfólió fogyasztócentrikus kialakításában, a sikeresebb marketing kommunikációban és a brand identitásának megerősítésében, továbbá egy sikeres marketingstratégia megalkotásában. A dolgozatomban a Cégcsoporton keresztül igazolom azt a tényt, hogy a tudatos marketing aktivitás, ma már egyre inkább létkérdésé válik egy magyar borászat életében. A marketingorientált gondolkodás elsődleges irány kell, hogy legyen az egyedi marketingstratégia megalkotása mellett, minden olyan pincészet részére, aki hosszabb távon képzeli el az életét, mert a piac egy állandóan változó, alakuló, a fogyasztók, a versenytársak, a beszállítók és sok egyéb tényező mentén befolyásolt tér. Ezen a „piactéren” szükséges valami stabilitás, iránymutatás a borágazat szereplőinek, amit egy jól összerakott, Marketingstratégia tud biztosítani.88huMarketingstratégiaBorászatMarketingorientációA Bodri Pincészet Cégcsoport MarketingstratégiájaThe Bodri Winery Company Group's Marketing StrategyKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.