Bakosné Kiss, Virág ÁgnesHermeczi, András2022-10-212022-10-212022https://hdl.handle.net/2437/337891A dolgozatom során arra kerestem a választ, hogy a közösségi média milyen befolyásoló hatással van a fiatalok szórakozási szokásaira. Kezdésként megvizsgáltam a média alakulását a nyomtatott sajtótól, egészen napjainkig. Kitértem a marketing fogalmára, illetve egyes eszközeire és szemügyre vettem az eseménymarketing meghatározását, annak céljait. Bemutattam a fogyasztói magatartás fogalmát, annak egyszerűsített modelljét. Meghatároztam a szekunder és a primer kutatásaimat. A primer elemzésen belül bemutattam a kvantitatív formájú kérdőívem valamint a kvalitatív formájú interjúm módszereit és célcsoportjait. Majd a kapott eredményeket kiértékeltem és ezek alapján vontam le a következtetéseimet.54humarketingmédiaközösségi médiafiatalokszórakozásszokásokA közösségi média hatása a fiatalok szórakozási szokásairaThe influence of social media on the entertainment habits of young peopleDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing