Szakács, AttilaVincze, Kata2021-05-052021-05-052021-05-04http://hdl.handle.net/2437/308437Dolgozatomban a tiszakécskei székhelyű Fejedelmi Pékség Kft. által az országban elsőként létrehozott pékség drive megszületését vezettem végig a klasszikus marketing elemeken keresztül. Bemutattam a céget, szóltam a fennállása óta eltelt 1 év működési tapasztalatairól, benne a pillanatnyi üzemelésről. Célom volt felmérni fogyasztói aspektusból hogyan minősíthető a kereskedelmi egység, de kutatásom arra is irányult, milyen további igényeket támasztanak, milyen módosítási javaslatokat szorgalmaznak a használók. Tanulmányozásom során kvalitatív technikával a személyesen felvett kérdőívek adatait csoportosítva építő jellegű visszacsatolást kaptam. Az eredmény alapján megállapítottam a cég és termékei iránti egyöntetű fogyasztói elkötelezettséget, kiemeltem színvonalas szolgáltatásukat. Ugyanakkor néhány konstruktív javaslattal éltem a vállalat szakmai vezetősége felé (bankkártyás fizetési opció kiterjesztése, készlettükör megjelentetése, TQM bevezetése) mely kétségkívül szolgáltatásuk kvalitását emelné.31hufejedelmidrivekészletnyilvántartóFejedelmi DriveAz ország első drive-through pékségének létrehozása és működése a marketing tükrébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing