Árváné dr. Ványi, GeorginaMáté, Krisztina2012-10-262012-10-262012-10-242012-10-26http://hdl.handle.net/2437/135074A reklámok nagy része pont a női többszínűséget ragadja meg, amikor egy terméket egy vagy több női karakter megjelenítésével próbál kelendősíteni. Köztudomású tény, hogy az ún. negyedik hatalmi ág a média, amely köztudatformáló hatásával át- meg átszövi az életünket, alakítja mindennapjainkat. Kiemelten nagy befolyásoló ereje van a gyermekek szocializációja során, akik a világot sokszor a média által közvetített képeken keresztül ismerik meg. A magyar gyógyszeripar nagyon fontos szerepet tölt be a nemzeti jövedelem megteremtésében és a hazai egészségügyi ellátásban. Folyamatos innováció, termék- és gyártásfejlesztés jellemzi. Az egy főre jutó termelési értéke, hozzáadott értéke, valamint exportja is évről-évre meghaladja az ipari átlagot. Közvetlenül 15 ezer foglalkoztatottnak ad munkát, valamint 30 ezer munkavállaló dolgozik közvetve az iparban, azaz a háttériparban, kutatóhelyeken és a kereskedelemben.54huMarketingGyógyszerGyógyszermarketing az OTC – készítmények piacánMedicine marketing ont he OTC medicine product marketplaceDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction