Frankó, KrisztinaSzolnoki, Bianka2016-11-042016-11-042016http://hdl.handle.net/2437/231695Szakdolgozatomban a nemzetközi piacra lépés témakörét, valamint a hozzá szorosan kötődő globális vállalati stratégiákat elemeztem. Mindezt egy magyar kis- és középvállalkozás példáján keresztül mutattam be a gyakorlatban. Azért ezt a témát választottam, mert úgy gondolom, hogy nagyon aktuális. Tekintve, hogy egy jelentősen globalizált világban élünk, multinacionális vállalatok tömkelege működik szerte az egész világon, melynek termékeit, illetve szolgáltatásait nap mint nap mi magunk is fogyasztjuk, igénybe vesszük.46huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországvállalati stratégianemzetköziesedésnemzetközi stratégiaGlobális vállalati stratégia egy Magyarországon működő vállalat példáján keresztülGlobal Corporate Strategy based on example of a company operating in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány