Bakosné Kiss, Virág ÁgnesKiss, Dávid Zsigmond2023-04-242023-04-242023-04-22https://hdl.handle.net/2437/350587A mai felgyorsult világban már nagyon könnyen váltanak munkahelyet a munkavállalók, így a szervezetek számára elengedhetetlen az, hogy foglalkozzanak a munkáltatói márkájukkal és annak építésével. Az erős munkáltatói márka kialakítása és építése azért fontos, mert segít a potenciális munkavállalók bevonzásában és a jelenlegi munkavállalók megtartásában is. A munkáltatói márkaépítés célja az, hogy egy olyan képet alakítson ki az adott szervezetről, ahol jó dolgozni. A dolgozatom szakirodalmi részében bemutatásra kerül többek között a vezetés, az emberi erőforrás menedzsment, a marketingmenedzsment, a munkáltatói márkaépítés és a public relations is. A dolgozatom célja az, hogy egy átfogó képet adjak a munkáltatói márkaépítésről és annak fontosságáról, továbbá az, hogy megvizsgáljam és bemutassam, melyek azok a tényezők, amelyek elengedhetetlenek a hatékony munkáltatói márkaépítéshez. Annak érdekében, hogy ezeket megismerjem, kérdőíves és interjús kutatást is alkalmazok.78huemployer brandingmunkáltatói márkaépítésemberi erőforrás menedzsmentvezetésA hatékony munkáltatói márkaépítés vizsgálataInvestigation of the effective employer brandingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment