Bakosné Kiss, Virág ÁgnesSzakály, Márk2016-11-042016-11-042016-11http://hdl.handle.net/2437/231729A dolgozat Magyarország turisztikai helyzetével, különös tekintettel a Balaton-régióval, illetve az odautazó turisták utazási motivációival foglalkozik.Hazánk számára a turizmus egy rendkívül fontos húzóágazat. Ennek jelentőségét objektív tényekkel is alátámaszthatjuk, hiszen Magyarország a világ 23. leglátogatottabb országa volt 2014-ben. A turizmus növekedése, a gazdaság zsugorodása ellenére is munkahelyeket képes teremteni, bármely ország számára mentőöv lehet, ha problémák merülnek fel. Természetesen az összes turisztikai kínálat nem kerül elemzésre, de a fő prioritások igen. Magyarország kínálati lehetőségei közül a Balaton-régióval fogok részletesebben foglalkozni, mint egy folyamatosan változó helyzetű, és a 21. századra gyökeresen átalakult régióval.63huturizmusfogyasztói magatartásMagyarország turisztikai helyzete, különös tekintettel a Balaton-régióraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány