Kun, András IstvánBorbély, Renáta2014-04-112014-04-112014-04-112014-04-11http://hdl.handle.net/2437/188782Dolgozatom célja bemutatni az olvasónak, hogy az E.ON Tiszántúli Áramhálózati Zrt. Eszközinformációs osztályában miként vezették be a lean menedzsmentet, illetve annak vizsgálata, hogy a karcsúsítás bevezetésének sikeressége milyen hatással van a munkatársak nemi attitűdjeire.Modellemet ezekre a tényezőkre építettem fel, amelyekkel segítségével azt vizsgálom, hogy a karcsúsítás sikerére milyen tényezők hatnak, illetve melyek között a legszorosabb kapcsolat férfiak és nők körében.A kapott adatok kiértékeléséből olyan általános érvényű következtetéseket vonok le, amely minden lean bevezetés előtt álló vállalat számára útmutatásként szolgálhat, hiszen a karcsú átalakítás sikere nagyban függ attól, hogy az alkalmazottak hogyan reagálnak a változásokra, és mennyire érzik magukénak az új munkakultúrát.58huleankarcsúsításLean szemlélet bevezetése az E.ON-nálNemi attitűdök hatása a karcsúsítás bevezetésének sikerességéreDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzésrestricted