Vargáné Nagy, AnikóKirály, Márta Eszter2017-04-132017-04-132017-04http://hdl.handle.net/2437/237976A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam, hogy a pedagógus személyisége hogyan, és milyen mértékben hat a nevelési-oktatási folyamat eredményességére. Arra keresem a választ, hogy az óvodáskorú gyermekek szülei, illetve az óvodavezetők pedagógusokkal szembeni elvárásai közelítenek e egymáshoz. Vizsgálom, hogy melyek azok a tényezők, melyek a szülők szempontjából leginkább meghatározzák az óvodaválasztással kapcsolatos döntéseket. Az óvodavezetők szempontjából pedig azt szeretném kideríteni, hogy a beosztott óvodapedagógusaikkal szemben milyen igényeket támasztanak, valamint hogy a vezetők milyen módszereket, technikákat alkalmaznak annak érdekében, hogy beosztottjaik képesek legyenek az oktatási- nevelési céloknak, feladatoknak folyamatosan, magas szinten megfelelni.51hukiégéspedagógus személyiségenevelési stílusA pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési- oktatási folyamatban, a vezető lehetőségei a pedagógusok fejlesztésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány