Bakosné Kiss, Virág ÁgnesFábián, Ágnes2017-10-262017-10-262017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244603Dolgozatomban a vállalati kultúra/magatartás, PR tevékenységek, rendezvényszervezés, marketingkommunikáció és ezekhez tartozó fogalmakat vizsgáltam. Emellett egy multinacionális nagyvállalat, az NI Hungary Kft. rendezvényszervezésével, rendezvényszervező csoportjával foglalkoztam. Az NI Hungary Kft. egyik legnagyobb belső rendezvényén keresztül elemeztem a dolgozói elégedettséget, vizsgáltam, hogy hogyan lehetne javítani a visszajelzésekre adott válaszok arányán, a rendezvény szervezésén. Szakmai interjúm során a rendezvényszervezési folyamatokkal, a rendezvényszervező csoporttal, a vállalatot érintő néhány mélyebb kérdéssel törekedtem megismerni a belső folyamatokat, célkitűzéseket. Blueprint modellt készítettem egy rendezvényről általánosságban, valamint kifejezetten a dolgozatomban szereplő rendezvényre vonatkozóan.45hudolgozói elégedettségvisszajelző kérdőívvállalati kultúraDolgozói elégedettség vizsgálata egy multinacionális nagyvállalat rendezvényén keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted