Becsky-Nagy, PatríciaVarga, Laura2025-01-142025-01-142024-10-24https://hdl.handle.net/2437/384982Összességében eredményeim által azokra a következtetésekre jutottam, hogy a Fintech cégek célközönsége a fiatal generáció, de ezekre a fajta újításokra az iskolázottság is fontos szereppel bír, szemben a mesterséges intelligencia nyújtotta innovációkra, valamint a fizetési módokra, ahol csupán az életkor meghatározó tényező. Az adatvédelmi tájékoztatók kapcsán is megfigyelhető, hogy a közösségi médiában nem olyan tudatosak az emberek, mint online vásárlás, valamint a Revolut használat terén. Az eredményeim rávilágítottak a pénzügy ezen területének a fejlesztendő lehetőségeire, valamint irányvonalat mutatnak a pénzügyi szolgáltatók számára.68hufizetési megoldásokkockázatokFintechA digitális fizetési megoldások kockázataiKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.