Nagy , Adrián SzilárdPap, Viktória2023-04-202023-04-202023-04-18https://hdl.handle.net/2437/350424Az évek alatt rohamosan csökkent a magyar szurkolók mérkőzéslátogatása. Ma már sajnos az embertömeg töredéke van jelen a lelátókon és ez teljesen elveszi a varázsát a sporteseményeknek. Vannak olyan stadionok, amelyekben alig vannak szurkolók a hétvégi mérkőzéseken. A fiatal korosztályt nem nagyon vonzza már, hogy kimenjenek mérkőzést nézni és szurkolni. A kutatásom során a sportfogyasztói magatartásformákat vizsgáltam, kifejezetten a futball fogyasztókat. A kutatás során kitértem arra is, hogy a technikai fejlődés lehet-e az oka annak, hogy kevesebben látogatnak sportrendezvényeket.64hufogyasztói magatartássportfogyasztófutballKinél van a megoldás az üres lelátók megtöltésére?DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány