Gortka-Rákó, ErzsébetBurainé Juhász, Erzsébet2017-04-102017-04-102017http://hdl.handle.net/2437/236592Azért választottam kutatásom témájaként, mert több évtizedes óvodapedagógusi munkám során, fokozódó aggodalommal figyelem a családok, különösen a rászoruló családok életét. A gyermekek sorsa, boldogulása a mindennapokban fontos számomra, a nehézségekkel küzdő családok sorsa azonnali lépésre ösztönöz. Egyre több odafigyelést igénylő gyermekkel találkozom, ami nem minden esetben jelent feltétlenül hátrányos helyzetet. Hipotézisem szerint a hátrányos helyzetű gyermekek megsegítéséhez szükség van szakmai segítségre, az együttműködés hozhatja meg azt az eredményt, mely esélyeiket növeli az iskolai előmenetelben és a további életben.44huszakmai együttműködéshátrányos helyzetgyermekvédelemjelzőrendszerjelzőrendszeri tagoksegítségnyújtásA szakmai együttműködés lehetőségei a hátrányos helyzetű gyermekek segítése érdekébenDEENK Témalista::Neveléstudomány