Máté, DomiciánSzabó, Nóra2014-04-242014-04-242014-04-222014-04-24http://hdl.handle.net/2437/190374Szakdolgozatom témájának kiválasztása során arra törekedtem, hogy egy olyan pénzügyi területet mutassak be, amelynek manapság központi szerepe van, s ezért esett választásom az elektronikus pénzügyi szolgáltatások témakörre. Napjainkban az informatikai és a telekommunikáció fejlődésével az elektronikus bankszolgáltatások változatos formái alakultak ki világszerte. Csökken azon ügyfelek száma, akik személyesen keresik fel az általuk választott pénzintézetet, hiszen ezen szolgáltatások fejlődésével és használatával időt és pénzt takaríthatnak meg, hiszen nem kell a bankfiókban sorban állni és egyes szolgáltatások költségei kedvezőbbek a személyes ügyintézéshez képest. A banki ügyfelek számára elérhető elektronikus pénzforgalmi szolgáltatások közé a bankkártyák, az internet, a számítógép, illetve a mobiltelefon segítségével lebonyolított tranzakciókat sorolhatjuk. Célom ezeknek az elektromos szolgáltatásoknak az ismertetése.27huelektronikusbankszolgáltatástakarékElektronikus banki szolgáltatások a Szabolcs TakaréknálDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::PénzügyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány