Boros, KrisztinaRácz, Enikő2013-01-092013-01-092012-12-182013-01-09http://hdl.handle.net/2437/155493Dolgozatom témájául a tanulási stílus, információfeldolgozás és többszörös intelligencia területét választottam, amelynek keretein belül ezekre vonatkozó kérdőíveket vettem fel tanulókkal és elemeztem ki. Nagyon fontosnak tartom, hogy a diákokat minél alaposabban megismerjük és megtegyünk annak érdekében mindent, hogy az adott tanórán a legtöbbet profitáljanak a tananyagból Azért esett a választásom erre a témára, mert mindenképpen a tanulókkal kapcsolatos, jövőbeni gyakorlatban is hasznosítható, módszertani fejlődésemet segítő területtel szerettem volna foglalkozni. Dolgozatom célja, hogy egy adott osztályon belül a diákok tanulási stílusát, információfeldolgozási módját és többszörös intelligenciáját feltérképezzem és fejlesztő jellegű következtetéseket vonjak le. A teszteket huszonöt 9. évfolyamos, 14 – 15 éves diákkal vettem fel a Zrínyi Ilona Gimnáziumban, Nyíregyházán. Dolgozatom tartalmazza a tesztek mögött húzódó elméleti hátteret, amelyet az osztály kiértékelése követ valamint összefoglalja a tapasztalatokat és a gyakorlatban megvalósítható építő jellegű javaslatokat és módszereket.30hustílustanulásTanulási stílusok, információfeldolgozási módok és többszörös intelligencia vizsgálata egy adott osztálybanDEENK Témalista::Neveléstudomány