Simándiné Pap , JohannaTakács , Andrea2022-10-282022-10-282022-10-28https://hdl.handle.net/2437/338508A dolgozatban a logopédusok és tanítók együttműködését vizsgáltuk, ugyanis aktuális a téma a mindennapjainkban. Elengedhetetlen feltétele a pedagógusok együttműködése a gyermekek hatékony nevelésének, oktatásának. A tanítók nap, mint nap találkoznak a gyerekekkel az iskolában, érintkezésbe lépnek a tanórák vagy a szabadidős tevékenységek kapcsán, így nagyban tudják egymást szakmailag segíteni a pedagógusok. Elengedhetetlen és szükséges a (gyógy)pedagógiai munka során a teammunka. Ugyanis sokkal összetettebb, teljes körű terápiában lehet azt a pácienst biztosítani, ahol több szakember dolgozik együtt a fejlődés érdekében. Ismertettük, hogy hogyan alakult ki a logopédia és a tanítás. Mi a feladata, kompetenciája egy logopédusnak, egy tanítónak. Illetve az is részletezésre került, hogy milyen beszédrendellenességek fordulnak elő gyermekkorban. Megmutatja a dolgozat, hogy hogyan működik a logopédiában az együttműködés. A teammunka menetére, fontosságára is kitér a tanulmány.51hulogopédiatanítóegyüttmüködésA logopédus és tanító együttműködéseDEENK Témalista::Neveléstudomány