Kontor, EnikőSzilágyi , Adrienn2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363738A színek szerves részét képzik a mindennapi életüknek. Hatással vannak érzelmeinkre, viselkedésünkre, lelkiállapotunkra, illetve egészségünkre is. Jelentős szerepet játszanak a marketingben, reklámozásban, és széles körben elismert hatásuk a fogyasztói magatartásra, hiszen befolyásolják a fogyasztó termékről és márkáról alkotott képét. A marketing modern korszakában, ahol az információk és reklámok özöne folyamatosan verseng a fogyasztók figyelméért, a tömegből való kitűnés óriási kihívás. A színek egyedi és általánosan elismert szimbolikájukkal közvetlen vonalat kínálnak az emberi pszichének. Átlépik a nyelvi korlátokat, és gyakran ezek az első elemek, amelyek a fogyasztó elméjében rögzítődnek. Dolgozatom célja, hogy feledírtsem és megértsem a fogyasztók és a színek közötti kapcsolatot.86humarketingpszichológiaszínekfogyasztói magatartásA színek szerepe a marketingbenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.