Szakály, ZoltánFejes, Éva2016-10-272016-10-272016-10-25http://hdl.handle.net/2437/231345Dolgozatomban a XXI. századi kutyatartók viselkedésének elemzését, illetve az állataik számára történő vásárlási szokásainak vizsgálatát tűztem ki célul. Megvizsgáltam, hogy napjainkban a Magyarországon lévő háztartásoknál átlagosan hány kutya kap otthont és azoknak szükségleteit milyen takarmányokkal, eszközökkel elégítik ki. Továbbá célomul tűztem ki annak vizsgálatát, hogy a kutyatulajdonosok kedvenceik számára történő vásárlását milyen mértékig befolyásolják az általuk látott reklámok. A dolgozatom megírásának egyik legfőbb célja feltárni azokat a dolgokat és problémákat, amelyek a kutyatartók mindennapjaiban felmerülnek és esetleg megoldásokat találni rájuk.63huKutyatartásA kutyatartás legfontosabb elemeinek vizsgálata a fogyasztói attitűdök figyelembe vételévelDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány