Mihály, TamásZáhonyi, Boglárka Kata2024-06-182024-06-182024-05-09https://hdl.handle.net/2437/373457Záródolgozatomban bemutatom a Frektan Kft. online marketing tevékenységét. Először a cég alapítását, telephelyeit, valamint a foglalkoztatottak számát ismertettem. A cégnél végzett feladataimra is kitértem a dolgozatomban bemutattam, hogy milyen folyamatokon is megy át egy termék mielőtt a fogyasztóhoz érkezik. Bemutattam a legnagyobb közösségi oldalakat, mint a Facebook, YouTube, TikTok és Instagram. Ezeken az oldalakon mind elérhető a cég, megvizsgáltam hogy mely közösségi oldalon milyen aktívan van jelen. Bemutattam hogyan is készülnek el az egyes posztok, és azok tartalmát. Javaslatot tettem, hogy mivel is tudna fejlődni a cég. Végezetül összefoglaltam az ott szerzett tapasztalatimat.29huközösségi oldalakonline marketingA Frektan Kft. marketing tevékenységének bemutatásaKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.