Tamás, Szikszai2023-02-202023-02-202022-10-14International Journal of Engineering and Management Sciences, Évf. 7 szám 2 (2022) , 128-139https://hdl.handle.net/2437/345975Abstract. In my article, I map out the key competitive advantages that are essential to online commerce, online store sales, success, and popularity. There is a wealth of literature on the subject. Year after year, more and more research and surveys are conducted on customer value, shopping habits, consumer behavior, digital transformation, which I would like to summarize and articulate, and highlight the main elements without which online sales would not be effective.Absztrakt. Cikkemben feltérképezem a legfontosabb versenyelőnyöket, mely az online kereskedelemben, webáruházakban történő értékesítéshez, sikerességhez és népszerűséghez elengedhetetlenül fontos. A témával kapcsolatban számtalan szakirodalmat találhatunk. Évről évre több és több kutatás, felmérés készül a vásárlói értékről, a vásárlási szokásokról, fogyasztói magatartásról, a digitális transzformációról, amelyeket szeretnék összegezni és megfogalmazni, illetve kiemelni azokat a fő elemeket, melyek nélkül nem lenne hatékony az online értékesítés.application/pdfdigitalizationwebshopcompetitive adventigese-commerceHungaryDigitalizációwebshopversenyelőnye-kereskedelemMagyarországlegfontosabb e-kereskedelmi versenyelőnyök Magyarországon 2022-benfolyóiratcikkOpen AccessSzikszai Tamáshttps://doi.org/10.21791/IJEMS.2022.2.10.International Journal of Engineering and Management Sciences272498-700X