Pálfi, SándorKovács, Éva2023-04-142023-04-142023-04-14https://hdl.handle.net/2437/349581A szakdolgozat vizsgálja a játékok szerepét a fogyatékossággal élő gyermekek körében. A vizsgálat célja annak megismerése, hogy a gyógypedagógusok és a többségi pedagógusok milyen célok elérése érdekében használják a különböző játékokat. Vizsgáljuk továbbá azt, ezáltal mennyire oldható a szorongás a tanulásban akadályozott gyerekeknél., illetve motivációs céllal mennyi időt fordítanak a pedagógusok játékra. A tanórai játékok által motiváltabbak-e a tanulásban akadályozott gyerekek, mint a többségi gyerekek. A tanórákon történő Információs és Kommunikációs Technológiák (a továbbiakban: IKT) eszközök alkalmazásának gyakorlata is vizsgálat alá került.43hujátéksajátos nevelési igényű gyermekmotivációIKT eszközökA játék szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek életébenDEENK Témalista::Neveléstudomány