Fehér, AndrásFekete, György Gábor2025-06-202025-06-202025https://hdl.handle.net/2437/393950A dolgozat a digitális marketing és a közösségi média szerepét vizsgálja az üdítőitalok vásárlási szokásainak alakulásában. Rávilágít arra, hogy ezek az eszközök egyre fontosabbá valónak a vállalatok számára a fogyasztók elérésében és befolyásolásában. A dolgozat kitér az influencerekre, akik jelentős hatással lehetnek a márkaismertségre. A dolgozat bemutatja a digitális marketing fejlődését, összeveti a hagyományos és online eszközöket, valamint kitér az etikai és fenntarthatósági kérdésekre. A célja annak feltárása, hogy milyen marketingeszközökkel lehet hatékonyan megszólítani a különböző fogyasztói csoportokat.49huDigitális marketingKözösségi médiaAz üdítőitalokkal kapcsolatos vásárlási szokások alakulása a digitális marketing és a közösségi média tükrébenTrends in soft drink purchasing behaviour in the context of digital marketing and social mediaKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.