Kóródi, MártaTalált, Nikoletta2019-10-282019-10-282019-10-24http://hdl.handle.net/2437/275163A féléves szakmai gyakorlatomat egy nemzetközi szállodaláncban töltöttem, az InterContinental Budapest szállodában, conciergeként. Dolgozatom témája a szálloda profilja és szolgáltatáskínálata köré fűződik. Manapság egyre többen keresnek olyan szálláshelyet a vendégek, ahol luxus környezetben pihenhetnek az otthon kényelme mellett, ezért komolyabb kihívás megfelelni az elvárt igényeknek. Azonban nemcsupán az adott színvonal fenntartása a jelentős, mindig mögé kell látnunk a szállóvendég kívánságainak és felül kell múlni azokat. Számos szállodatulajdonos és menedzser számára régóta fennálló probléma az árbevétel és a töltésszint maximalizálása. Így nehéz egy tiszta szállodaprofilt kialakítani. Az eltérő igények ellenére fontos, hogy a vendégek minőségi és élményekben gazdag, emlékezetes szolgáltatásokban részesüljenek. A vendégek szubjektív megítélésének következtében, napjainkban a szállodáknak markánsan különböző szolgáltatásokkal kell a piacon megjelenniük versenytársaikkal szemben51huhivatásturizmusszolgáltatáskínálatszállodaprofilAz InterContinental Budapest szálloda profilja és szolgáltatáskínálata összefüggéseinek elemzéseCoherence analysis between hotel InterContinental Budapest profile and servicesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány