Szirák, PéterFejes, Tamás Pál2015-04-132015-04-132015-04-13http://hdl.handle.net/2437/209100Jelen írás célja nem kevesebb, minthogy a közelmúlt hazai sportfejlesztéseit kommunikációelméleti szempontból vizsgálva megtalálja és bemutassa a beruházások és fejlesztések mögött meghúzódó célokat, elérni kívánt eredményeket, és kiértékelje ezek közlésének sikerességét. Ez több szempontból is kiemelkedően fontos terület, hiszen a fejlesztések sikere, s ez által a sportkultúra népszerűsítésének záloga talán éppen a kommunikáció minőségében rejlik. A dolgozat kutatási módszertan tekintetében, a kommunikált tartalmak vizsgálata során leginkább klasszikus tartalomelemzésre, valamint a különböző projektekhez kapcsolódó hivatalos dokumentumok feldolgozására, szakmai források elemzésére támaszkodik. Az egyes médiumokban megjelent nyilatkozatok szintén a fejlesztések kommunikációjának részét képzik, így ezek sem mentesülhetnek a tartalomelemzés alól. A befogadói oldal elemzése során online kérdőíves adatgyűjtés eredményeinek kiértékelése segíti az értelmezések csokorba gyűjtését.64huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországsportkultúrakommunikációelméletberuházás-kommunikációHová tart a sportkultúra?A hazai sportélet és sportnevelés intézményi eredetű reformkísérleteinek kommunikációjaInnovations in the Hungarian sports cultureDEENK Témalista::Kultúratudomány