Farkas, NoémiSzabó, Orsolya2022-10-232022-10-232022-10-22https://hdl.handle.net/2437/337946A legfőbb célkitűzésem a dolgozat során, hogy megmutassam azt hogyan viszonyulnak a fenntarthatóság kérdéséhez a napjaink fogyasztói a kozmetikai termékek piacán, valamint a tudatos fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket és ezek jelentőségét szeretném feltárni a döntéshozatal során. Célom, hogy a kozmetikai vállalatok számára megmutassam a fogyasztók mennyire tudatosak, tájékozottak és hogyan vélekednek a jelenlegi kommunikációjukról. Ezek alapján további céljaim közé tartozik, hogy javaslatokat tegyek, hogyan tudnának ezen javítani egy fenntarthatóbb kozmetikai ipar és tudatosabb fogyasztói társadalom jövője érdekében. Szeretném, ha a fogyasztói igények és a cégek marketing kommunikációja fél úton találkozna.52huFenntarthatóságKozmetikumokKörnyezetbarátNaturálkozmetikumokA fogyasztók társadalmi felelősségvállalása a kozmetikai termékek piacánConsumer social responsibility in the cometics marketDEENK Témalista::Társadalomtudományok