Szakály, Márk ZoltánBalogh, Letícia2022-05-062022-05-062022-05-06http://hdl.handle.net/2437/332528Az általam választott téma, a bankok marketing tevékenysége és az OTP Bank Nyrt. online ügyintézési lehetőségei. A döntésemet a gyakorlati helyem, a berettyóújfalui OTP Bank Nyrt. szerint hoztam meg, ahol februárban kezdtem dolgozni, így esélyt kaptam arra, hogy betekintést nyerhessek hogyan is működik hazánk egyik legnagyobb bankja. Az egyik fő témának a bankok marketing tevékenységét választottam. Döntésem úgy gondolom több szempontból is aktuális, ugyanis napjainkban rohamosan fejlődik az internet világa. A legtöbben rendszeresen használják a közösségi platformok egyikét. A fogyasztók pedig folyamatosan az internetet böngészik, információkat keresnek többféle témával kapcsolatban, különböző médiaplatformokat használnak, így a vállalatoknak folyamatosan fejlődniük kell, hogy hatékonyan eltudják érni ügyfeleiket a különböző online csatornákon keresztül. Ma már számtalan marketing eszköz áll online formában a rendelkezésükre. Mivel az online marketing és eszközei rohamosan változnak és fejlődnek, ezért ezzel egyidejűleg hatalmas lépéseket kell megtennie a bankoknak is a korszerű marketingtevékenység és az online ügyintézések érdekében is.21hubankmarketingonline ügyintézésOTP Bank történeteA bankok online marketingtevékenységei és az OTP Bank Nyrt. elektronikus ügyintézési lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány