Kontor, EnikőSomogyi, Ramóna2012-10-312012-10-3120122012-10-31http://hdl.handle.net/2437/146363Dolgozatom első felében a marketinggel és a bankmarketinggel, mint a szolgáltatásmarketing részterületével kapcsolatos fogalmakat és összefüggéseket mutatom be. Külön fejezetet képez a marketingkommunikáció, mint a dolgozat központi témája, ezért azt részletesebben, mélyrehatóbban, a pénzintézetekre kiélezve, több alfejezetre bontva szemléltetem. Az elméleti részek áttekintése után a konkrét téma elemzése következik, amit az OTP Bank történetének rövid bemutatása előz meg. A kezdeti lépések után a Bank által alkalmazott marketingkommunikációs eszközöket prezentálom. A dolgozat legutolsó részében pedig röviden, tömören összefoglalom a leírtakat.54huMarketingkommunikációBankMarketingkommunikáció a bankszektorbanAz OTP Bank marketingkommunikációjaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügyno_restriction