Gortka-Rákó, ErzsébetPető, Bernadett2018-04-112018-04-112018-04-11http://hdl.handle.net/2437/249374Szakdolgozatomban a sajószentpéteri hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatását, hátránycsökkentési esélyeit vizsgálom. Arra keresem a választ, hogy mit és hogyan cselekedjünk, annak érdekében, hogy az esélyeiket növelni tudjuk. Kutatómunkám során feltárom a jelenlegi helyzetünket, valamint azt, hogy a szakmaközi együttműködések milyen lehetőséget adnak a hátránycsökkentés, felzárkóztatás és eredményes iskolakezdés megvalósításához. A választott témához kapcsolódóan óvodai programokat, "jó gyakorlatokat" tanulmányozva és a településem intézményvezetőivel (polgármester, védőnői hálózat vezetője, iskola igazgatója, családsegítő vezetője) készített interjú elemzése során szakdolgozatom célja egy koncepció kidolgozása.53huesélyegyenlőséghátránycsökkentéshátrányos helyzetÓvodai esély SajószentpéterenDEENK Témalista::Neveléstudomány