Oláh, SzabolcsDobos, Zita2015-04-222015-04-222015-04-11http://hdl.handle.net/2437/210141A dolgozatban egy közszereplő személyes márkáját építem fel. Az egyházi vezetői tisztsége a napokban érte el a legmagasabb fokozatot. Ebből adódik, hogy tudományos és közéleti szereplése az eddigiek során is kimagasló, de az új poszt betöltése új kihívások elé állítja. Dr. Fekete Károlyt, 2015. január 24-én iktatták be püspöki tisztségébe. Korábban a Debreceni Református Kollégium rektora volt. Az új püspöknek már kiforrott a személyisége, nemcsak egyházi berkekben, hanem a debreceni közéletnek is szereplője, valamint a tudományos területeken is kimagasló publikációval bír. A szakdolgozat témája speciális terep. Vaskos szakirodalmak nem léteznek, a személyes márkázás képviselői hazánkban alig, külföldön szebb számmal munkálkodnak. Az újdonsága így a dolgozatnak, hogy elkészül egy személyre szabott márkázás egy vallási- és egyben közszereplő részére. A tudomány számára általam hasznosnak ítélt munka ötvözi a szakirodalmat és a megvalósítható módszertant egy konkrét példán keresztül. Ezáltal a laikusok számára is érthetőbb ez a speciális terep, ugyanis az elméletet egy gyakorlatban alkalmazható példán keresztül támasztom alá, így elválaszthatatlanul áll egymás mellett mutatva, hogy az elméleti tudás ebben az esetben átültethető gyakorlativá. Szakmai tapasztalataimat felhasználom a munka során, mint Public Relation szakértő és egyházi kommunikációval már nyolc éve foglalkozó szakember.58hupersonal brandingreformátus egyházpüspökHogyan adjunk el egy püspökötDr. Fekete Károlynak, a Tiszántúli Református Egyházkerület püspökének személyes márkázásaDEENK Témalista::Társadalomtudományok