Kontor, EnikőMucsi, Rebeka2023-05-102023-05-102023-05-10https://hdl.handle.net/2437/352612A záródolgozat kifejtése során a marketing témakör egyes területeire, leginkább a szállodamarketingre fogunk koncentrálni, mivel gyakorlati munkavégzésem az UD Hotels Kft. szállodáinál, azon belül elsősorban a Campus hotelnél töltöttem. A Hotel Marketing részlegére vettek fel, marketing gyakornoki pozícióra, azon belül elsősorban promóciós, azon belül főképp online marketing tevékenységekkel foglalkoztam. A munkám a Campus Hotelben végeztem, de online formában a társzállodáihoz kapcsolódó feladatokat is kaptam. A dolgozat kifejtésében első körben a gyakorlati hely részletes bemutatása lesz olvasható, majd a szolgáltatásmarketing-mix elemeibe fogunk előbb érintőlegesen, majd mélyebben is betekinteni.55 oldalhumarketing, hotel, szálloda, szolgáltatásmarketingSzállodai marketing eszközök az UD Hotels Kft. életébenHotel marketing tools in the UD Hotels Kft.'s lifeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing