Vona, MátéVarga, Zoltán Attila2017-05-102017-05-102017-05-10http://hdl.handle.net/2437/239912Az Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Programja (EFOP) pályázatainak az összehasonlítása, illetve elemzése. Az EFOP pályázatokon belül három kiemelt pályázat összehasonlításával, illetve elemzésével foglalkozok Záró dolgozatomban. Az első pályázat címe a következő: Felsőoktatási intézményi fejlesztések a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében. A második pályázat az intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztéseket támogatja. Az utolsó pedig a felsőoktatási infrastruktúra fejlesztésére biztosít forrásokat. Ezen Európai Uniós pályázatok a felsőoktatásunk színvonalának az emelésére, újabb kutatóállomások létesítésére, a munkaerő-piaci kompetenciákat, illetve a gyakorlati készségek fejlesztését kiemelt célként kitűző vállalkozói kompetenciák fejlesztésének a megvalósítását akarják elérni 2020-ra. Ráadásul ismertetni szeretnénk a Bloom-taxonómia néven elhíresült problémát a hallgatók vizsgára való felkészülésük során.27huEFOPBloom-taxonómia2020 Széchenyi tervEFOP pályázatokEFOP pályázatok, különös tekintettel az EFOP-3.4.3-16, EFOP-3.6.1-16 és EFOP-4.2.1-16 pályázatokra.EFOPBloom-taxonómia2020 Széchenyi tervEFOP pályázatok