Mező, KatalinKajdi, Dóra Katalin2022-04-072022-04-072022-04-06http://hdl.handle.net/2437/330145A dolgozat célja, hogy egy átfogó képek alkosson arról, hogyan alakult Magyarországon a tanulásban akadályozott gyermekek iskolai útja a Covid-19 által előidézett világjárvány idején. Vizsgálja, hogyan hatott a tanulásban akadályozott tanulók tanulására a tartós otthonlét és a pedagógus személyes jelenlétének hiánya. Irodalmi alapozásból méretkezve mutatja be a távoktatás lehetőségeit, és alkalmazását a tanulásban akadályozott gyermekek körében.40huTávoktatásTanulásban akadályozottakGyógypedagógiaA 2020-as járványügyi helyzet következtében kialakult távoktatás hatása a tanulásban akadályozott tanulók tanulásáraTHE EFFECT OF DISTANCE EDUCATION EVOLVED AS A RESULT OF THE 2020 EPIDEMIC ONTO THE LEARNING OF SPECIAL NEED CHILDRENDEENK Témalista::Neveléstudomány