Szakály, ZoltánÜveges, Dóra2015-10-302015-10-302015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217665Dolgozatom témájául a borfogyasztási és vásárlási szokások feltérképezését választottam. Munkám során a magyar borfogyasztók választási preferenciáit vizsgáltam, valamit azt, hogy választásukat milyen tényezők befolyásolják. Szekunder kutatásomban szakirodalmi művek felhasználásával mutattam be bor történetét, a legnépszerűbb magyar borvidékeket, valamint a hazai bormarketing fontosabb tényezőit. Primer kutatásomban pedig kérdőíves megkérdezés segítségével vizsgáltam meg a fogyasztói preferenciákat, összevetve azokat szekunder a kutatásom során szerzett információkkal.64huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországborborfogyasztásBorfogyasztási és vásárlási szokások feltérképezéseWine consumption habits and consumer preferencesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány