Fodor, SzilviaKiss, Bernadett2019-01-082019-01-082018-12-19http://hdl.handle.net/2437/262894Gyakran találkozhatunk a mindennapokban azzal az attitűddel, tanulói hozzáállással, hogy a diák azt gondolja magáról, hogy nem elég jó, tehetséges, kreatív, okos az adott feladat elvégzéséhez, vagy tananyag elsajátításához. Nagyon szomorú azt tapasztalni, hogy egy fiatal már olyan negatívan gondolkozik önmagáról és képességeiről, mely meggátolja őt abban, hogy hosszútávon boldog legyen. A pozitív pszichológia abban segít, hogy az önbénító kijelentések forrását megtaláljuk, és segíthessük képességeik kibontakozásában a gyerekeket. Annak érdekében, hogy többet tudjak meg a középiskolás tanulók boldogság- és szomorúságforrásairól, egy rövid felmérést végeztem, mely eredményeiből olyan következtetéseket vonok le, melyekre jobban odafigyelve nap mint nap az iskolai gyakorlatban, a tanulók jóllétéért, boldogságáért tehetek valamit.28huboldogságpozitív pszichológiaközépiskolaBoldogságforrások a középiskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány