Nábrádi, Zsófia IldikóPap, Nikolett2022-04-222022-04-222022http://hdl.handle.net/2437/331343A diplomamunka témája a fogyasztói szokások vizsgálata sajátmárkás élelmiszermárkák vásárlása esetén. A dolgozat összefoglalja a marketing , márkaépítés, sajátmárka építés, élelmiszermarketing alap fogalmait. A témakörök között szerepel továbbá a többutas értékesítési folyamat, online-offline marketing, valamint a vásárlási folyamat átalakulása az internet elterjedését követően. A dolgozatban röviden összegzem mi jelent értéket a vevőknek, mi a márkázás tárgya, melyek a márkázás különböző szintjei. A dolgozat tartalmaz egy mélyinterjút, valamint egy kérdőíves felmérést a fogyasztói szokásokkal kapcsolatosan új és ismert élelmiszermárkák vásárlása esetén. A kérdőív, valamint mélyinterjú eredményei alapján következtetéseket, javaslatokat fogalmaztam meg a témával kapcsolatosan.81.husajátmárka, fogyasztói igények vizsgálataFogyasztói igények vizsgálata sajátmárkás termékek vásárlása eseténExamining consumer behaviors and shopping choices in case of buying own branded productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány