Bakosné Kiss, Virág ÁgnesHorkay, Fanni2020-05-092020-05-092020http://hdl.handle.net/2437/286501Szakdolgozatomban a Burger King árkedvezményeinek a fogyasztói döntésekre gyakorolt hatását vizsgáltam. Bemutattam a gyorséttermek, majd konkrétan a kiválasztott cég, a Burger King történetét. Kitértem rá, milyen változásokon, fejlődésen ment keresztül megalapítása óta; milyen vásárlásösztönző eszközöket használ, illetve hogy ezek hogyan követik a technológia fejlődését. Megvizsgáltam továbbá a kuponokat, illetve a Burger Kingben való megjelenését is. Bemutattam az online kuponokat, valamint a legújabb applikációs rendszert. A primer kutatásom során online kérdőíves megkérdezést végeztem. Ezt követően az online kérdőíves válaszokat elemeztem, következtetéseket vontam le, illetve javaslatokat tettem a cég marketingtevékenységével kapcsolatban.44huBurger KingkuponokapplikációA Burger King árkedvezményeinek hatása a fogyasztói döntésekreDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing