Kiss, MariettaHosszu, András2020-05-112020-05-112020-05-08http://hdl.handle.net/2437/286590A szállodák online marketing tevékenységeinek és a szállást keresők foglalási, tájékozódási szokásainak vizsgálata annak kutatása céljából, hogy hogyan, milyen módon növeljük a keresletet szállodánk felé az online térben. Elsősorban a szálláshelyek webes megjelenésének fontosságát, a közösségi médiában való megjelenését, illetve a szállóvendégek visszajelzésének fontosságát kutatom. A dolgozatomban a szekunder kutatási részt a szállásmarketinggel, online marketinggel, turizmussal kapcsolatos nyomtatott és internetes szakirodalom, illetve tanulmányaim alapján állítottam össze. A dolgozat primer kutatási részében egyrészt a vizsgált szálláshely honlapjának és közösségi média profiljának kvalitatív elemzését hajtottam végre, másrészt az utazási, szállásfoglalási szokások feltárására kvantitatív kutatási módszert, a kérdőíves felmérést alkalmaztam és az intézményvezetővel interjút készítettem a szálloda működésével, marketingtevékenységeivel, vendégkörével kapcsolatban.48huszállodaonlinemarketingA Megbékélés Háza Konferenciaközpont és Üdülő online marketing tevékenységeinek elemzése a szállóvendégek növelése céljábólAnalysis of the online marketing activities of the House of Reconciliation Recreation and Conference Centre that aim to increase the number of guestsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing