Márkus, EdinaSzalkayné Szénégető, Krisztina2022-01-102022-01-102022-01-09http://hdl.handle.net/2437/327490Témaválasztásom motivációja a személyes érintettség ,mint szülői, és mint pedagógusi oldalról a Covid-19,azaz koronavírus járványhelyzet hullámainak Magyarországi jelenléte , az alapfokú művészetoktatásra tett hatásainak aktualitása volt .Aktualitását a jelenleg is tartó koronavírus járványhelyzet negyedik hulláma adja ,ami több szempontból is felülírta a magyar közoktatásban részt vevő oktatási intézmények működését és rendjét. A dolgozatomban arra kerestem a választ: Mi befolyásolja döntésükben a szülőket és tanulókat a művészetoktatás további folytatásában? Milyen irányban változtatta meg a kialakult járványhelyzet a Free Dance Alapfokú Művészeti Iskola és Bíborka Alapfokú Művészeti Iskola tanulói létszámát? Továbbá azokkal a feltételezésekkel éltem, miszerint: A Covid -19 járványhelyzet befolyásolja a szülőket, aki emocionális döntést hoznak gyermekük művészetoktatásba való beíratáskor .A Covid-19 járványhelyzet hullámai és a digitális oktatásban szerzett negatív tapasztalatok hozzájárulnak a tanulói létszám csökkenéséhez.86.oldalhujárványhelyzetdigitális oktatásalapfokú művészetoktatásA Covid-19 járványhelyzet hatása az alapfokú művészetoktatásban résztvevő tanulók helyzetéreDEENK Témalista::Neveléstudomány