Kindrusz, PálVastagné Szűcs, Gabriella Éva2023-04-212023-04-212023https://hdl.handle.net/2437/350439A kutatás 83 negyedik osztályos tanuló kritikus kognitív készségét méri a 4. évfolyamon, longitudinális eredményét vizsgálja (2019–2023 között), a hozzá csatlakozó fejlesztő mérésekkel, eredményekkel (magyar, matematika területén), főterület mérések (matematika, magyar, természetismeret területén) tükrében. A kutatás azt vizsgálja, hogy az adott évfolyamon belül, vagy az évfolyamok eredményei között kimutatható–e kapcsolat, van–e fejlődés.131hueDia fejlesztésekkritikus kognitív készségekhatásméretAz eDia rendszer Longitudinális mérési eredményeinek és a Fejlesztő program hatásának összehasonlító elemzése, a kritikus kognitív készségek mérési eredményeivel, a Hajdúsámsoni II. Rákóczi Ferenc Iskola és Óvoda 4. évfolyamánDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.