Mező, KatalinEichardt, János2022-10-242022-10-242022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338042A dolgozat a természettudományos tehtséggondozás lehetőségeit veszi górcső alá a gimnáziumok esetén. Az első részében a természettudományos tantárgyak 50 éves intervallumban történő áttekintése történik, melyben a tantárgyak óraszámainak alakulását és a tantárgyi preferációt kiemelten elemzi. A második részben a gimnáziumokban tanító szaktanárokat egy kérdőíves felmérés keretein belül véleményeztette a gimnáziumi tehetséggondozás lehetőségeiről, finanszírozásáról és kínálatáról. Az eredmények tükrében rávilágít egyes fejlesztő pedagógusi hatáskörbe tartozó felmerülő problémákra is.38hutermészettudományos tehetséggondozástehetséggondozásfejlesztő pedagógusTermészettudományos tehetséggondozás lehetőségei a Hamvas Béla GimnáziumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány