2008-12-042008-12-04963379496Xhttp://hdl.handle.net/2437/41576Egyre sürgetőbb az igény arra, hogy az intézményes nevelés az oktatást kognitív motívumok, készségek és képességek fejlesztésének érdekében végezze, hogy a kognitív kompetencia, más szóval az értelem kiművelése központi céllá, mindennapi feladattá váljon. E könyv ennek a sürgető igénynek a szükségességéről, lehetőségéről, feltételeiről és feladatairól szól. A pedagógia elméletében és gyakorlatában hasznosítható forrástudományok és az empirikus pedagógiai kutatások eredményeinek felhasználásával, a fejlődést rendszerképződésként, optimalizálódásként és hierarchizálódásként értelmezve ismerteti a kognitív, a szociális, a perszonális kompetencia fejlesztendő motívum-, képességrendszereit stb.963379496Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00304039bibKLT00304039