Ráthonyi, Gergely GáborMarján, Ákos2025-06-182025-06-182025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393267Az online marketing fejlődésének és kihívásainak vizsgálata során a szakdolgozatom elsődleges célja, hogy szemléltessem, milyen mértékben változtak meg a marketingstratégiák, milyen új eszközök és technológiák állnak rendelkezésre, valamint milyen kihívásokkal kell szembenézniük a vállalkozásoknak. Az egyik kulcsfontosságú kérdés, hogy a digitális marketing eszközei hogyan járultak hozzá a fogyasztói elérés hatékonyságának növeléséhez, valamint, hogy a kis- és középvállalkozások (KKV-k) miként használják ki ezeket a lehetőségeket, illetve hogyan értékelik az egyes eszközök hatékonyságát, milyen problémákkal találkoznak a mindennapi munka során.47huonline marketingKKV marketingAz online marketing kihívásai a digitális korszakbanThe challenges of online marketing in the digital ageKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.