Fehér, AndrásFilep, Boglárka2021-10-212021-10-212021-10-20http://hdl.handle.net/2437/323111Szakdolgozatom középpontjában a hirdetések átalakulása áll. Ugyanis a gyors technológiai fejlődés, valamint az internet népszerűsége jelentős mértékben átrendezte a marketingkommunikációs eszközök arányát. Mindemellett a digitális eszközök hatékonyságának mérhetőségére keresem a választ. Sajnos a vírushelyzet nagy változást hozott az elmúlt időszakban, így a hirdetésekre gyakorolt hatásait is megvizsgálom dolgozatomban. Végül a vállalatok érdekeltséget elemzem a közösségi médiával kapcsolatban.55hudigitális marketinghirdetésekonline marketingmarketingkommunikációA hirdetések mérhetőségének vizsgálata, különös tekintettel a digitális hirdetésekre vonatkozóanExamining the measurability of advertisements, in particular for digital advertisementsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány