Frankó, KrisztinaOsváth, Szabolcs2012-05-172012-05-1720122012-05-17http://hdl.handle.net/2437/129055A szakdolgozat célja, hogy korunkra jellemző elektronikus társadalmat bemutassa a marketing szemszögéből, melynek bemutatásához és igazolásához saját online kérdőívemet is kiértékelem. Felépítésében a szakdolgozatban eleinte külön témakörök jelentkeznek, majd ezek a vége felé haladva fognak összefonódni és keretbe zárni a témát. Úgy mint a társadalmi felépítést, igényeik változását, gazdasági szerepeket és azok megváltozását, online reklámozás kialakulása és fejlődése, vállalatok újszerű stratégiái, termék- és vevőgondozás, jövőbeli kitekintés a Clouding által és végül az összegzés.93huelektronikustársadalommarketinginformatikaElektronikus társadalom a marketing szemszögébőlDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing