Kondé Zoltánné Inántsy-Pap, JuditKutas, Eszter2025-06-172025-06-172025-04-11https://hdl.handle.net/2437/393015A dolgozatomban elsősorban azt szeretném feltárni, hogy az ötévesek körében az óvónőhöz való kötődéssel van-e összefüggése a kortárskapcsolatok alakulásának és a társas problémamegoldás sajátosságainak. Ilyen sajátosság, hogy problémának érzékelnek-e egyes helyzeteket, képesnek érzik-e magukat arra, hogy megoldják és milyen módon oldanák meg. Továbbá, szeretném felderíteni, hogy a kortársakhoz való viszonyulásnak és a társas problémamegoldásnak van-e kimutatható kapcsolata. Az óvodához való kötődésnek a problémamegoldáshoz és az óvónőhöz való kötődéshez fűződő kapcsolatát szeretném még feltérképezni. Valamint vizsgálnám a nemi különbségeket ezeknél a jelenségeknél, tényezőknél. Végül az eszközök használhatóságát szeretném a többi eszközzel alátámasztani, vagy a közöttük rejlő különbségeket feltárni.81hukötődésóvodásötévesprobémamegoldástársas kapcsolatokÓvónőhöz való kötődés és társas problémamegoldásAttachment to kindergarten teacher and social problem solvingPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.